فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

تحصیل علوم سیاسی در انگلستان

علوم سیاسی در انگلستان

عناوین مقاله:

راهنمای تحصیل علوم سیاسی در انگلستان

تاریخچه علوم سیاسی در انگلستان

علوم سیاسی در انگلستان | دنیای سیاست دائماً در حال تغییر است و اگر می‌خواهید مهارت‌ها، دانش و ذهنیت تحلیلی در هر محیط سیاسی موفقی باشید، بریتانیا بهترین مکان ممکن برای کسب آنهاست. از هر چهار رهبر جهان، یک نفر در بریتانیا تحصیل کرده است و هر ساله تعداد زیادی از فارغ التحصیلان در این رشته وارد مشاغل حرفه ای حوزه سیاست می شوند. مؤسسات تاریخی انگلستان مکان ایده آلی برای به دست آوردن دیدگاهی جهانی در مورد تاریخ و آینده علوم سیاسی هستند، بنابراین می توانید با انتخاب تحصیل در انگلستان و دریافت مشاوره حرفه ای و گام به گام همیارپروژه نوین به این هدف دست یابید.

انگلستان قرن‌ها پیشگام ایده‌های سیاسی بوده‌ و خانه سه تا از بهترین دانشگاه‌های جهان برای علوم سیاسی می باشد. دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کمبریج و دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن همگی در ده رتبه برتر جهان قرار دارند. بین آنها، آکسفورد و کمبریج به 41 نخست وزیر بریتانیا کمک کرده اند تا کار سیاسی خود را آغاز کنند. در واقع، از هر چهار کشور، یک کشور رهبر تحصیل کرده در بریتانیا دارد. بسیاری از تأثیرگذارترین افراد جهان با استفاده از بینش هایی که از مدرک تحصیلی در بریتانیا به دست آورده اند، تصمیم می گیرند. پس کجا بهتر از انگلستان تا حرفه خود را راه اندازی کنید؟

انگلستان یکی از مقاصد پیشرو برای تحصیل علوم سیاسی است، زیرا محیط آکادمیک غنی و متنوعی را ارائه می دهد که سنت و نوآوری را با هم ترکیب می کند. چشم انداز تحصیل علوم سیاسی در انگلستان بسیار متنوع است، زیرا پیچیدگی و ارتباط موضوع را در دنیای معاصر منعکس می کند. دانشجویان علوم سیاسی در بریتانیا می‌توانند از دوره‌ها و برنامه‌های مختلفی که جنبه‌ها و ابعاد مختلف سیاست را پوشش می‌دهند، مانند نظریه سیاسی، سیاست تطبیقی، روابط بین‌الملل، سیاست عمومی، اقتصاد سیاسی، جامعه‌شناسی سیاسی و غیره انتخاب کنند.

چرا تحصیل رشته علوم سیاسی در انگلستان؟

  • برتری علمی: بهترین دانشگاه ها برای تحصیل علوم سیاسی در انگلستان، آموزش با کیفیت بالا، برنامه های علمی دقیق و دسترسی به اساتید و محققان مشهور را ارائه می دهند.
  • طیف متنوعی از برنامه ها: انگلستان طیف گسترده ای از برنامه های علوم سیاسی را ارائه می دهد که به دانشجویان این امکان را می دهد تا در زمینه های مختلف مانند روابط بین الملل، نظریه سیاسی، سیاست تطبیقی، سیاست عمومی و غیره تخصص داشته باشند.
  • فرصت های تحقیقاتی: انگلستان در خط مقدم تحقیقات سیاسی قرار دارد و آن را به مکانی ایده آل برای دانشجویان علاقه مند به انجام تحقیقات در علوم سیاسی تبدیل می کند. دانشگاه ها اغلب امکان دسترسی دانشجویان به منابع تحقیقاتی، کتابخانه ها و مراکز تحقیقاتی را فراهم می کنند.
  • تجربه عملی: بسیاری از دانشگاه‌های بریتانیا فرصت‌هایی را برای کارآموزی، کاریابی و همکاری با سازمان‌های دولتی، اتاق‌های فکر و سازمان‌های بین‌المللی ارائه می‌دهند. این تجربه عملی می تواند رزومه شما را بهبود بخشد و شما را برای شغلی در سیاست، خدمات عمومی یا زمینه های مرتبط آماده کند. دانشجویان بین المللی همچنین می توانند در طول اقامت خود به طور همزمان در انگلستان کار و تحصیل کنند.
  • فرصت های شبکه سازی: چشم انداز سیاسی بریتانیا شامل اندیشکده های متعدد، سازمان های غیردولتی و سازمان های سیاسی است. تحصیل در انگلستان می‌تواند فرصت‌هایی را برای شما فراهم کند تا با متخصصان این رشته ارتباط برقرار کنید و به طور بالقوه درهایی را به روی فرصت‌های شغلی آینده باز کنید.
  • گزینه های کار پس از تحصیل: انگلستان ویزای کار پس از تحصیل را اجرا کرده است که به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا برای مدت معینی پس از فارغ التحصیلی در بریتانیا بمانند و کار کنند.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل علوم سیاسی در انگلستان

دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است که در سال 1209 تاسیس شد و همواره در بین پنج دانشگاه برتر جهان قرار دارد. گروه سیاست و مطالعات بین المللی (POLIS) یکی از سه رشته اصلی در دوره علوم انسانی، اجتماعی و سیاسی (HSPS) در کمبریج است. این رشته طیف گسترده ای از دوره ها و فرصت های تحقیقاتی را در زمینه سیاست، روابط بین الملل، نظریه سیاسی، سیاست عمومی، مطالعات توسعه، مطالعات آمریکای لاتین، مطالعات جنسیتی و مطالعات آفریقا ارائه می دهد.

این دپارتمان همچنین میزبان چندین مرکز و شبکه تحقیقاتی مانند مرکز مطالعات جنسیت، مرکز اندیشه سیاسی کمبریج، موسسه سیاست عمومی کمبریج و بررسی روابط بین الملل کمبریج است. برنامه MPhil در سیاست و مطالعات بین‌الملل آموزش دقیقی در مفاهیم اصلی، روش‌ها و تئوری‌های سیاست و روابط بین‌الملل ارائه می‌دهد. دانش آموزان می توانند از شش مسیر انتخاب کنند:

  • سیاست مقایسه ای
  • روابط بین الملل
  • اندیشه سیاسی
  • سیاست عمومی
  • توسعه
  • یا مطالعات چند رشته ای جنسیت.

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در لندن، انگلستان و یکی از مؤسسات عضو دانشگاه لندن است. این موسسه یکی از مؤسسات پیشرو در علوم اجتماعی در جهان است که در زمینه تدریس و تحقیق شهرت دارد. طیف وسیعی از برنامه ها را در سراسر علوم اجتماعی از جمله اقتصاد، سیاست، حقوق، جامعه شناسی، مردم شناسی، حسابداری و مالی ارائه می دهد. وزارت دولت در LSE یک مرکز پیشرو در جهان برای مطالعه و تحقیق در مورد سیاست و دولت است.

تاریخچه آموزش علوم سیاسی به سال 1895 باز می گردد، زمانی که اولین استاد علوم سیاسی در بریتانیا، گراهام والاس، به این دانشکده پیوست. این دپارتمان صاحب نظران و متخصصان برجسته بسیاری مانند هارولد لاسکی، کارل پوپر، آنتونی گیدنز، دیوید هلد، آن فیلیپس، و آمارتیا سنا را تولید کرده است. اینها عبارتند از مرکز تحلیل ریسک و مقررات (CARR)، مرکز سیاست مقایسه ای (CCP)، مرکز مطالعات بین المللی (CIS)، گروه تحقیقاتی درگیری (CRG)، موسسه اروپایی (EI) و اقتصاد سیاسی. گروه (PEG).

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است. بیش از 24000 دانشجو و 1800 کارمند علمی دارد که در چهار بخش دانشگاهی و 38 کالج سازماندهی شده اند. دپارتمان سیاست و روابط بین‌الملل (DPIR) بخشی از بخش علوم اجتماعی در آکسفورد است. این یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های سیاسی در جهان است که برای تحقیقات و تدریس با کیفیت بالا در رشته‌های سیاسی شهرت دارد. این دانشگاه دو مدرک کارشناسی مشترک را ارائه می دهد: فلسفه و سیاست و اقتصاد (PPE) و دیگری تاریخ و سیاست (HP)

همچنین برنامه های مختلف تحصیلات تکمیلی، مانند MPhil و DPhil in Politics. DPIR دارای طیف گسترده ای از علایق و تخصص های تحقیقاتی است که موضوعاتی مانند دولت تطبیقی، نظریه سیاسی، روابط بین الملل، جامعه شناسی سیاسی، سیاست عمومی، حقوق بشر، دموکراسی، امنیت و توسعه را پوشش می دهد. همچنین میزبان چندین مرکز و مؤسسه تحقیقاتی مانند مرکز مطالعات بین المللی، مرکز مطالعات عدالت اجتماعی، مؤسسه رویترز برای مطالعه روزنامه نگاری و مؤسسه اینترنتی آکسفورد است.

هزینه تحصیل علوم سیاسی در انگلستان

متوسط ​​شهریه سالانه برای مدرک کارشناسی علوم سیاسی در انگلستان حدود 20000 تا 40000 پوند برای دانشجویان بین المللی است. از طرف دیگر، مدرک کارشناسی ارشد می تواند حدود 25000 تا 40000 پوند هزینه داشته باشد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

آیا بورسیه تحصیلی برای دوره های علوم سیاسی در انگلستان وجود دارد؟ بله، بورسیه های تحصیلی برای علوم سیاسی در بریتانیا وجود دارد. آنها عمدتا توسط موسسات دولتی مانند شورای بریتانیا ارائه می شوند، در حالی که سایرین توسط سازمان ها و دانشگاه های خصوصی ارائه می شوند.

شرایط پذیرش در علوم سیاسی در انگلستان

برای تحصیل در مقطع کارشناسی

  • دیپلم دبیرستان یا مدرک معادل آن، مانند A-levels، IB (لیسانس بین المللی)، یا سایر مدارک شناخته شده.
  • برای دانشجویان بین المللی، مهارت زبان انگلیسی بسیار مهم است. اکثر دانشگاه های انگلستان از دانش آموزان می خواهند که مهارت انگلیسی خود را از طریق آزمون های استاندارد مانند آیلتس (6.0-7.0) یا تافل (80-100) نشان دهند.
  • بیانیه ای شخصی که انگیزه ها، علایق و دلایل شما را برای تحصیل علوم سیاسی در آن دانشگاه مشخص می کند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: نگارش SOP

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

  • مدرک لیسانس یا معادل آن از یک موسسه معتبر.
  • مدرک کارشناسی مرتبط در علوم سیاسی، روابط بین‌الملل یا رشته‌ای نزدیک ترجیح داده می‌شود.
  • عملکرد تحصیلی شما در مقطع کارشناسی، از جمله معدل شما، عامل مهمی در فرآیند پذیرش خواهد بود. اکثر دانشگاه ها حداقل معدل مورد نیاز را خواهند داشت.
  • دانشجویان بین المللی انگلیسی باید مهارت زبان انگلیسی را از طریق آزمون هایی مانند آیلتس (6.0-7.0) یا تافل (80-100) نشان دهند.
  • توصیه نامه از اساتید یا متخصصانی که می توانند توانایی های علمی و یا حرفه ای شما را تایید کنند.
  • بیانیه هدف (SOP) اغلب مورد نیاز است که اهداف دانشگاهی و شغلی شما را مشخص می کند و توضیح می دهد که چرا می خواهید مدرک کارشناسی ارشد را در علوم سیاسی دنبال کنید.
  • برخی از دانشگاه ها ممکن است رزومه تحصیلی (CV) درخواست کنند یا جزئیات تجربیات آکادمیک و حرفه ای شما را از سر بگیرند.
  • برای برخی از برنامه های کارشناسی ارشد، مصاحبه ممکن است بخشی از فرآیند پذیرش باشد، به ویژه برای برنامه های بسیار رقابتی.
  • در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود که یک نمونه نوشتاری، مانند یک مقاله علمی یا مقاله تحقیقاتی، برای نشان دادن مهارت های نوشتاری و تحلیلی خود ارائه دهید.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان علوم سیاسی در انگلستان

فارغ التحصیلان علوم سیاسی در انگلستان مهارت هایی مانند تفکر انتقادی، تحقیق، تجزیه و تحلیل، ارتباط و حل مسئله را توسعه می دهند که در بسیاری از مشاغل ارزشمند است. برخی از مسیرهای شغلی ممکن برای فارغ التحصیلان علوم سیاسی عبارتند از:

دولت و خدمات عمومی: فارغ التحصیلان علوم سیاسی می توانند در نقش های مختلف در دولت و بخش عمومی مانند کارمندان دولت، تحلیلگران سیاست، دستیاران قانونگذاری، مشاوران امور عمومی یا سیاستمداران کار کنند.

حقوق: فارغ التحصیلان علوم سیاسی می توانند به عنوان وکیل، قاضی، مشاور حقوقی یا دستیار حقوقی شغلی را در زمینه حقوق دنبال کنند. آنها می توانند از دانش خود در علوم سیاسی برای تخصص در زمینه هایی مانند قانون اساسی، حقوق بشر، حقوق بین الملل یا حقوق جزا استفاده کنند.

شرکت‌های تجاری و خصوصی: فارغ‌التحصیلان علوم سیاسی می‌توانند در نقش‌های مختلف در بخش تجاری و خصوصی مانند مدیران بازرگانی، مدیران، مشاوران، تحلیلگران یا بازاریابان کار کنند.

آموزش: فارغ التحصیلان علوم سیاسی می توانند در نقش های مختلف در بخش آموزش مانند معلمان، استادان، پژوهشگران یا مدیران کار کنند. آنها می توانند از مهارت های خود در تحقیق، نوشتن و تفکر انتقادی برای انجام مطالعات آکادمیک، انتشار مقالات یا کتاب ها یا کمک به پیشرفت دانش در این زمینه استفاده کنند.

رسانه و ارتباطات: فارغ‌التحصیلان علوم سیاسی می‌توانند در نقش‌های مختلفی در بخش رسانه و ارتباطات، مانند روزنامه‌نگاران، سردبیران، نویسندگان، پخش‌کنندگان، یا متخصصان روابط عمومی کار کنند.

میانگین حقوق فارغ التحصیلان علوم سیاسی در انگلستان

میانگین حقوق برای یک سیاسی طبق گزارش نتایج فارغ التحصیلان توسط HESA (آژانس آمار آموزش عالی) فارغ التحصیلان علوم در بریتانیا کمی بیش از 24000 پوند است، اما ممکن است بسته به صنعت، مکان، تجربه و مهارت های فارغ التحصیل متفاوت باشد. براساس PayScale، متوسط ​​حقوق یک دانشمند علوم سیاسی در انگلستان 25014 پوند در سال 2023 است و حقوق برای مشاغل مختلف علوم سیاسی بسته به سطح ارشدیت ممکن است از 18000 پوند تا 60000 پوند باشد.

درخواست مشاوره رایگان تحصیل در خارج

موسسه مهاجرتی همیار با بیش از 12 سال سابقه در این حیطه، یکی از بهترین تجربه ها را می تواند در مشاوره رایگان ویزا تحصیلی برای شما به ارمغان بیاورد. اگر قصد دارید در خارج تحصیل کنید، با ثبت درخواست مشاوره ویزای تحصیلی انگلستان، کانادا، آمریکا و استرالیا درخواست شما به کارشناسان ما ارجاع داده می شود. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست، با شما ارتباط برقرار کرده و در این زمینه راهنمایی های لازم را میدهند.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان