فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور – ارزیابی پرونده تحصیلی

مشاوره رایگان تحصیل در خارج

فرم ارزیابی رایگان پرونده تحصیلی جهت اپلای

1️⃣ اطلاعات فردی

2️⃣ سابقه تحصیلی (اطلاعات آخرین مدرک را وارد کنید)

3️⃣ مدرک زبان انگلیسی

4️⃣ هدف تحصیلی و بودجه

مراحل مشاوره رایگان تحصیل در خارج

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه اختصاصی مشاوره رایگان توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. بررسی رزومه و هدف تحصیلی شما

4. بیان گزینه های متناسب با رزومه شما

مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور

مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور | تحصیل در خارج از کشور تجربه ای باورنکردنی است که می تواند زندگی شما را به طرق مختلف تغییر دهد. از رشد تحصیلی گرفته تا پیشرفت شخصی و جهان بینی گسترده تر؛ بدون شک، تحصیل در خارج از کشور تصمیمی است که زندگی را تغییر می دهد و به شما امکان می دهد فرهنگ های متنوع، برتری علمی و سایر دیدگاه های جهانی را تجربه کنید.

برنامه ریزی برای تحصیل در خارج از کشور سرگرم کننده و هیجان انگیز است، اما کل فرآیند می تواند پیچیده و ترسناک باشد و اینجاست که مشاوران تحصیل در خارج از کشور مفید هستند. آنها می توانند در تهیه پیش نویس درخواست عالی کمک کنند تا اطمینان حاصل شود که شما از دانشگاه های بین المللی مورد نظر خود پیشنهاد دریافت می کنید.

در سال‌های اخیر، دانشجویان در سراسر جهان بیشتر و بیشتر به ادامه تحصیلات عالی خود در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور علاقه پیدا کرده‌اند. مهاجرت تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور به عنوان یک اصطلاح به بخشی از واژگان محاوره ای ما تبدیل شده است و مشاوره تحصیل در خارج از کشور اصطلاح دیگری است که به بخشی از گفتگوهای رایج تبدیل شده است. اما دقیقاً مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور چیست؟

مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور به فرآیندی اشاره دارد که در آن دانشجویان مشتاق برای ارزیابی گزینه های خود به متخصصان حوزه آموزش مراجعه می کنند، یک برنامه جامع طراحی می کنند و بهترین انتخاب را برای تحقق رویای تحصیل در خارج از کشور دنبال کرده و برای رسیدن به آن تلاش میکنند. بنابراین اکنون که معنی آن را می دانیم، بیایید به این بپردازیم که چرا به تخصص مشاوران تحصیل در خارج از کشور نیاز داریم؟

اهمیت دریافت مشاوره برای تحصیل در خارج از کشور

1. تخصص قابل اعتماد در حوزه دانشگاهی و آموزشی

اولین دلیلی که دانشجویان باید برای تحصیل در خارج از کشور از مشاوره استفاده کنند، تخصص غیرقابل انکار و معتبری است که مشاوران تحصیلی در خارج از کشور همیارپروژه روی میز آورده اند. بهترین کشورها برای رشته‌های خاص، بهترین دانشگاه‌ها برای دوره‌های مختلف، و بهترین دوره‌ها برای یک مسیر شغلی خاص، آنها همه چیز را می‌دانند.

مشاوران تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه نوین سالها تجربه اعزام دانشجویان متعدد به خارج از کشور را دارند. با گذشت زمان، آنها چندین جلسه آموزشی را گذرانده اند که به آنها اجازه می دهد تا در مورد هر موضوعی در مورد روند درخواست راهنمایی و مشاوره دهند. بدون توجه به مقصد یا دوره، آنها درک کاملی از همه جنبه ها از جمله نیازهای ویزا، استانداردها و الزامات ورودی و فرصت های بورسیه، نامه های مکاتباتی و مصاحبه ها را دارند.

2. پشتیبانی کامل در طی فرآیند درخواست

مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه از ابتدا تا انتها به دانشجو متعهد خواهد بود. از زمانی که دانشجو تصمیم به تحصیل در خارج از کشور می گیرد، فرآیند انتخاب کالج یا دانشگاه خود را شروع می کند، دانشگاه و رشته خاصی را در نظر می گیرد و سپس جنبه طاقت فرسا و چالش برانگیز نوشتن یک برنامه کاربردی بی عیب و نقص را آغاز می کند، هر مرحله به طور دقیق توسط مشاوره رایگان تحصیل خارج از کشور هدایت می شود.

3. دریافت مشاوره از فارغ التحصیلان دانشگاهی

کار با فارغ التحصیلان دانشگاهی معتبر که خودشان نیز دقیقاً همین روند را طی کرده اند احتمالاً یکی از جذابیت‌های اصلی مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه نوین است، زیرا افرادی که اکنون شما را برای رسیدن به دانشگاه رویایی خود راهنمایی می‌کنند، افرادی هستند که قبلاً خودشان نیز همین روند را طی کرده‌اند.

بنابراین، آنها علاوه بر متخصص بودن در حوزه خود، تک تک جزئیات ظریفی را که به آنها در ورود به دانشگاه های برتر خارج از کشور کمک کرده است، می دانند. آنها از تمامی استرس ها و نگرانی های شما آگاهند و با درک تمام این مسائل شما را برای طی این فرایند مهم آماده خواهند کرد.

4. راهنمایی دقیق برای رسیدن آینده شغلی ایده آل

متخصصان راهنمای تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه، در حالی که به جنبه های جزئی درخواست و پذیرش شما توجه می کنند، تصور جامعی از آینده شغلی شما نیز خواهند داشت. آنها به شما کمک می کنند تا یک مسیر شغلی دقیق را مشخص کنید و مطمئن شوید که از اهداف نهایی شغلی خود دور نمی شوید.

5. اطلاع از قواعد تحصیل در کشور های مختلف

همه کشورها  به عنوان مثال انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا یا استرالیا فرآیندهای درخواست متفاوتی دارند و ارسال درخواست شما به یک دانشگاه بین المللی بسیار دلهره آور است و کار آسانی نیست. ممکن است سوالات زیادی در ذهن شما وجود داشته باشد، اما مشاوران تحصیلی همیارپروزه نوین همه چیز را آسان تر می کنند و شما به اندازه کافی در ارسال درخواست خود مطمئن خواهید بود. در نکته دیگر، مشاوران و کارشناسان همیارپروژه نوین بهترین راهنمایی و نگارش نامه های مکاتباتی از جمله انگیزه نامه، رزومه و کاورلتر را ارائه خواهند داد.

6. کمک به تسهیل فرآیند ویزا

روند ویزا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و می تواند بسیار دشوار باشد در طی این روند وجود مشاوره ویزا دانشجویی بسیار مهم خواد بود. همچنین به دلیل مفقود شدن مدارک و رفتار نامناسب به راحتی می توان ریجکت شد. برای کاهش دردسر، مشاوره تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه دارای دانش و اطلاعات مناسب هستند تا به شما کمک کنند تا تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و برای ویزای مناسب درخواست دهید.

به عنوان مثال، چندین مرحله برای درخواست ویزای دانشجویی وجود دارد و یک مشاور تحصیلی می تواند به شما کمک کند تا آنها را با توجه به مقصد و کشور انتخابی خود تکمیل کنید.

7. راهنمایی در بودجه بندی

امور مالی یکی از بزرگترین بخش های تحصیل در خارج از کشور است. مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه نوین می تواند به شما کمک کند تا تخمین بزنید که چه مقدار پول جهت تامین هزینه های اقامت و تحصیل نیاز دارید و چه مقدار پول باید در بانک شما باشد تا به خارج از کشور بروید و رویای خود را دنبال کنید.

آنها در مورد تمام هزینه های مسکن، غذا و حمل و نقل به شما کمک خواهند کرد تا برنامه ریزی درست در جهت برآورد هزینه های زندگی و تحصیل داشته باشید. بنابراین، مطمئن شوید که پول کافی در بانک دارید و همیشه از مشاور تحصیل در خارج از کشور بخواهید تا ساختار مالی شما را تنظیم کند.

برای نتیجه گیری، مشاوران آموزشی نقش مهمی در توانمندسازی دانشجویان بین المللی برای شروع یک سفر موفق دارند. آنها با خدمات جامع، راهنمایی های شخصی و تخصص خود می توانند به شما کمک کنند تا پیچیدگی های تحصیل در خارج از کشور را طی کنید و به آرزوهای شغلی و تحصیلی خود برسید.

8. نگارش نامه های مکاتباتی جهت درخواست ویزا و پذیرش

یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین بخش های درخواست پذیرش تحصیلی نگارش درست و استاندارد نامه های مکاتباتی مانند رزومه، کاورلتر، انگیزه نامه، توصیه نامه، استادی پلن و … است. مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور می تواند در نگارش و بررسی تمامی نامه های لازم جهت اپلای شما را راهنمایی کند و با شیوه ی نگارش و فرمت مورد نیاز دانشگاه های کشور های مختلف آشنایی کامل داشته و کمک خواهد کرد تمامی اطلاعات لازم را ارائه دهید.

همچنین با آماده کردن شما برای مصاحبه به شما کمک خواهد کرد تا ابهامات و سوالات مربوط به پذیرش و مصاحبه سفارت را برطرف کنید. همچنین راهنمایی کامل در مورد مجوز تحصیل، روند درخواست، مدارک، آزمون های ورودی مانند آیلتس و غیره را ارائه می دهد.

خدمات مشاوره رایگان تحصیل در خارج از کشور همیارپروژه نوین

بسیار مهم است در طول فرآیند مهاجرت تحصیلی خود با موسسه ای معتبر همکاری کنید تا علاوه بر راهنمایی درست و قابل اعتماد بهترین نتیجه را دریافت کنید. مجموعه همیارپروژه نوین متشکل از کارشناسان و متخصصان با تجربه در زمینه مشاوره مهاجرتی و نگارش نامه های مکاتباتی و اخذ ویزا می باشد.

همیارپروژه نوین می تواند تمامی نیاز های یک دانشجو را در طی فرآیند درخواست پذیرش برآورده کرده و به دانشجویان اطمینان خاطر دهد که پروسه پذیرش با حداقل ریسک به پایان خواهد رسید. ما تا پایان فرآیند مهاجرت و اخذ ویزا در کنار شما خواهیم بود و بخش های مختلف مجموعه می توانند به طور همزمان به ابعاد مختلف تحصیل در خارج از کشور شما بپردازند.

مهمترین خدمات مشاوره ای مجموعه همیارپروژه نوین عبارت اند از:

☑️ مشاوره اپلای

☑️ مشاوره اخذ ویزا

☑️ جلسه آزمایشی اسکایپ

☑️ مشاوره تلفنی اپلای

☑️ پر کردن فرم های پذیرش دانشگاه

مهمترین خدمات نگارشی مجموعه همیارپروژه نوین عبارت اند از:

☑️ نگارش ایمیل مکاتباتی

☑️ نگارش SOP

☑️ نگارش CV

☑️ نگارش توصیه نامه

☑️ نگارش کاورلتر

☑️ نگارش ریسرچ پروپوزال

☑️ نگارش ریسرچ پلن

مهمترین خدمات پرداخت های خارجی همیارپروژه نوین عبارت اند از:

☑️ پرداخت اپلیکیشن فی

☑️ پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

☑️ پرداخت شهریه کالج

☑️ پرداخت دیپازیت فی

☑️ پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

مشاهده تمامی خدمات مشاوره پروسه اپلای همیارپروژه نوین

 

 

توسط
تومان